2013. július 24., szerda

Warm Up Band

EZZEL A RÉSSZEL IS SZERETNÉK SOK BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNNI AZ EGYIK LEGESLEGJOBB BARÁTNŐMNEK, LINDZ-NEK!!! 


- Jesszusom, Kevin. A frászt hoztad rám. – kapok a szívemhez, mire bejön, és becsukja az ajtót.
- Bocsesz.
- Miért mondtad, hogy ez gyönyörű? – kérdezi Joe értetlenül.
- Igazából… Nem tudom. Csak ki akartam próbálni, mit szóltok.
- Megijedtem… - pislogok rá.
- Srácok, valamit muszáj csinálnotok ezzel a.. helyzettel. – ül le az ágyamra, Joe mellé. – Most akkor vagy vegyétek komolyan, és Katie szakítson Nickkel, vagy fejezzétek be. Mert ez nem vicces. Akármikor lebukhatunk… - mondja, de ekkor benyit Nick.
- Ki bukhat le miért? – kérdezi kíváncsian.
- Öööö.. – nevet fel Kev kínosan, én pedig még levegőt venni is elfelejtek.
- Hát… Ha már így kérdezed… - áll fel Joe, majd öccse mellé sétál, és átkarolja. – Egy meglepetés bulit akartunk neked szervezni a szülinapodra.
- De Joe… - értetlenkedik Nick. – Még a te születésnapod is hamarabb lesz.
- Hát tudom, persze, de azt csak nem én szervezem meg. – nevet fel Joe idétlenül.
Feszülten figyelem a fejleményeket.
- Hát.. Oké. – bólint végül Nick. – Katie, beszélhetnénk? 
- Persze… - sóhajtom, majd felállok, és követem a folyosóra.
Ahogy kiérek, behúzom magam mögött az ajtót.
- Mit szeretnél? – fordulok felé, mire hirtelen a falhoz nyom, és megcsókol.
- Bocsánatot kérni… - suttogja két csók között.
- Nick… - nézek bele barna szemeibe. Gyönyörűek.
- Igen?
- Tényleg tetszenek a dalok? – kérdezem megszeppenve.
- Persze! Az összes! De leginkább a Catch Me és a This Is Me. Na meg a Stop The World. Azt imádom a legjobban! – lelkesedik.
- Igen? – hatódom meg.
- Igen. Épp erről akartam beszélni.. részben. – túrja a hajamat a fülem mögé.
- Miről?
- Hogy te is fellépnél a turnén. – mondja, nekem pedig leesik az állam.
- Hogy micsoda?
- Komolyan! – lelkesedik. – A fiúkkal segítünk megzenésíteni a dalaidat rendesen, és párat elénekelhetnél! Te lehetnél az elő zenekar! Tiszta jó lenne! Én nagyon örülnék neki! És a rajongók végre megtudhatnák, hogy mi is a neved. 
Na igen… A Jonas fanok előtt még titok, hogy hogy is hívnak engem. 1 éve a srácok soha nem szólítanak a nevemen, amikor társaságban vagyunk. Ezzel is óvni akarnak az utálkozóktól, ami aranyos tőlük.
- Nick, te viccelsz velem… - rázom a fejem. – Én nem…
- Nem szeretnél? – kérdezi elkomolyodva. – Nem muszáj.
- De… De igen, csak ez nekem hirtelen jött. – mosolygok. Te jó ég. – De az igazi nevemet?
- Hát… Lehetne inkább a második neved.
- A Demetria? – fintorodok el. Nem igazán szeretem.
- Demi. Demi Ferrera. Szerintem jól hangzik. – mosolyog.
- Igen….? – húzom el a számat.
- Aha. De kérdezzük meg a srácokat. – mutat a szobaajtóra.
- Neeem, nem kell. – nevetek fel zavartan.
Demi Ferrera. Tényleg nem olyan vészes.
- Szóval akkor vállalod? – néz rám reménykedve.
- Melyik dalokra gondoltál? – kérdezem, miközben megigazgatom az ingje gallérját, amit egyébként fogalmam sincs, mikor vett fel. 
- A Catch Me-re, a Gonna Get Caught, Stop The World, és ezt a kettőt szívesen énekelem veled, meg szerintem elénekelhetnéd a This Is Me-t… Khm… Joe-val. – böki ki, mire elkerekedik a szemem.
- Joe.. Joe-val? – kérdezek vissza. 
- Igen. De felőlem énekelheted egyedül is. – mosolyog rám. – Ha úgy szeretnéd.
- Nem, jó lesz Joe-val, csak furcsa volt, hogy ezt mondtad… - csodálkozom. 
- Miért?
- Nem is tudom.. A múltkor péppé verted, mert megcsókolt… - emlékezek vissza arra a szörnyű napra.
- Jó, de az óta ezt már megoldottuk. – mosolyog rám titokzatosan. 
- Mi? – kérdezek vissza. – Hogyan?
- Majd elmondja Ő, ha akarja. – legyint. – Annyira nem nagy dolog.
- Rendben… - csodálkozom, és magamban azon agyalok, hogy vajon hogyan oldották meg.
Esetleg.. Nick akarta, hogy eltöltsem a tegnapi napot Joe-val?
- Akkor megbeszéltük? – kérdezi hirtelen reménykedve, mire bólintok.
- Megbeszéltük.
- Imádlak… - hajol közelebb, majd először mélyen a szemembe néz, és csak az után csókol meg.
Nagyjából 5 percig állunk így ott, míg valaki félbe nem szakít minket. 
- Nick, 10 perc, és ebéd. – hallom meg Denise hangját a lépcsőről, mire a fiú ellép tőlem.
- Oké, anya!
- Steak lesz, oké…? – tűnik fel a folyosón az anya, és mikor meglát engem is, a szája elé kapja a kezét. – Jaj, félbeszakítottam valamit? – néz ránk felváltva, és kicsit zavarban van.
- Dehogyis. – mosolygok rá kedvesen. 
- Akkor jó.  Szólnátok a fiúknak?
- Persze! – bólint Nick engedelmesen.
- Rendben. Mondd Joe-nak, hogy jöjjön, segítsen teríteni.  – kiabál még vissza, majd lemegy.
- Hát, akkor menjünk enni. – nézek Nickre, aki még egy gyors puszit nyom a homlokomra, majd benyit a szobánkba. A fiúk még mindig az ágyon ülnek, és valamiről nagyon heves vitát folytatnak éppen. Ahogy belépek, meghallom a nevem, mire kérdőn nézek a két fiúra.
- Semmi, semmi…. – rázza a fejét Kevin.
- Joe, anya kéri, hogy menj le segíteni. – néz bátyjára, aki sóhajtva bólint, és kimegy az ajtón, miközben végig engem kémlel.
- Mit beszéltetek? – kérdezi Kev, mire Nickre pillantok.
- Ezt én is kérdezhetném… - suttogom, de nem hallja meg senki sem.
- Majd ebéd közben elmondom, hogy mindenki értesüljön róla. – karol át Nick.
-  Hát jó. - mosolyog ránk a legidősebbik Jonas fiú. – Örülök, hogy minden oké veletek.
- Mi is.. Na és hogy van Danielle? – kérdezem, hisz míg Ő végig segít nekem, én szinte soha nem kérdezem őt a dolgairól, pedig biztos jól esne neki.
- Ne is mondd. – sóhajtja. – Ki van akadva a turné miatt. Hosszú lesz, és nem tudom, hogy fogjuk kibírni. Nem akarok szakítani vele. Szeretem őt…
- Én tudom. De figyelj. Miért nem hozod magaddal? – kérdezem tőle kedvesen. – Szerintem Ő is örülne neki. És nem is lennétek elválasztva.
- Nem is rossz ötlet. – mutat rám, és mintha kigyulladna a feje fölött a kis villanykörte.
- Ugye?
- Oké. Áthívom ebédre, és akkor megbeszéljük. Köszönöm az ötletet! – lelkesedik be teljesen, és miközben kirohan a szobából, előveszi a telefonját.
- Nincs mit! – kiáltok utána nevetve.
- Alig várom, hogy elinduljunk!! Nagyon izgatott vagyok. – mondja Nick, és azt hiszem, ma nem fogom tudni letörölni a vigyort az arcáról De nem is szeretném. Örülök, hogy mosolyogni látom.
- Én is. – mosolygok rá. – És köszönöm, hogy mehetek veletek. 
- Ugyan már, ez természetes! Nem tudom, mi lenne velem, ha te nem jönnél. – simogatja meg az arcom, mire rámosolygok, és egy lágy csókot lehetek ajkaira.
- Ebéééd! – kiabál fel Joe az ebédlőből, mire mindketten felpattanunk, és kézen fogva megyünk le a lépcsőn.
- Kevin? – kérdezi Denise, mikor leülök Nick és Joe közé.
- Azt mondta, el akarja hívni Danielle-t ebédre. – nézek a Jonas anyukára, akinek elkerekedik a szeme. Ezek szerint Kev még nem szólt.
- Te jó ég, akkor kell még egy teríték! – pattan fel az asztaltól, de félbe szakítom.
- Ó, Denise. Hagyd csak, ülj le. Majd én előszedem. – állok fel azonnal.
- Biztos?
- Persze.
- Rendben. Angyal vagy, köszönöm. – ölel át egy pillanatra Denise, egy puszit ad az arcomra, majd leül.
Előszedek még egy terítéket, kanalat, villát, kést, majd oda teszem Keviné mellé, aki épp most ugrál le a lépcsőn.
- Na, jön ebédelni? – nézek rá mosolyogva, mire izgatottan bólint. 
- Igen, az apukája elhozza kocsival, szóval maximum 5 perc, és itt van.
- Remek, akkor addig… behozzam a levest? – kérdezem, a konyha felé mutatva.
- Hagyd csak, Cat. Majd én behozom… - mosolyog rám Joe, majd felpattan, és a konyha felé veszi az irányt.
Vállat vonok, majd leülök a helyemre, Nick pedig megfogja a kezem az asztal alatt, mire rámosolygok.
Joe óvatosan leteszi elénk a gyümölcslevest, amit Denise dobott össze kevesebb, mint 1 óra alatt, és biztos vagyok benne, hogy isteni. Ahogy a középső Jonas helyet foglal mellettem, megszólal a csengő.
- Ez biztos Danielle! – kiáltja Kevin boldogan, és az ajtóhoz rohan.
Mosolyogva fordulok hátra, és várom, hogy a lány megjelenjen.
- Sziasztok!
- Szia, Dani! – válaszoljuk többen is egyszerre.
Bejön az ebédlőbe, Kevinnel az oldalán, és ahogy mellém ér, a szokásos három puszival üdvözöl, majd leül az asztalhoz, barátja mellé.
- Nos, akkor mindenki itt van. – szólal meg id. Kevin. – Jó étvágyat mindenkinek!
- Katie, szedj először. – nyújtja felém Nick a merőkanalat, de én  egyből tovább is adom Danielle-nek, mivel most Ő itt a vendég.
- Köszönöm. – mosolyog rám, és szed magának két kanál levest.
- Szóval.. Azt szeretném mondani, hogy.. – szólal meg Nick, mikor már mindenki nagyban eszik – Mint a turné egyik fő szervezője, szereztem magunknak egy úgymond „elő zenekart”. 
- Kit? – kérdezi Joe és Kevin egyszerre, izgatottan.
- Itt ül mellettem. – néz rám, mire zavartan lehajtom a fejem. Érzem, hogy mindenki engem bámul.
- Katie…? – csodálkozik Joe. – Énekelni fogsz?
- Igen. – válaszol helyettem Nick, amiért hálás vagyok. Most nincs kedvem erről beszélgetni velük. Majd a fiú elmondja, amit kell.
- És melyik dalokat választottad? – érdeklődik Jonas Papa, mire rá nézek.
- Hát.. Nickkel abban maradtunk, hogy a Catch Me lesz… Aztán a Stop The World és a Gonna Get Caught, ezeket Nickkel énekelném, és akkor a This Is Me, amit… Joe-val.  – fejezem be, és elhalkulok a mondat végére, Joe pedig félrenyel a neve hallatán, és köhögve néz rám, a keze elé tartva az öklét.
- Hé, nyugi. – nevet rá Kevin.
- Nincs kedved, Joe? – néz tesójára Nick a hátam mögött.
- De.. Csak.. Nem hittem, hogy Katie-vel fogok duettezni.  – néz rám nagy szemeivel. Még azok is mosolyognak, és úgy látom, boldog, bár jól leplezi.
- Szóval… Benne vagytok? – kérdezi Nick a családot. – Ezek lennének akkor az alap dalok, és még esetleg lehet néhány másik is, hogy kicsit változatosabb legyen. Mondjuk a La La Land, vagy a Trainwreck.
- Nick… - szólalok meg hirtelen, mire elhallgat.
- Igen?
- Van még egy dal, amiről nem tudtok. – nézek rá, mire kíváncsian viszonozza a pillantásomat. – A címe On The Line, és… Mindegyikőtök énekelne benne.
- Akkor akár az is lehet, ha azt szeretnéd. – biccent kedvesen.
- Szeretném, mindenképp. De csak ha nem baj… - nézek a többiekre.
- Részemről rendben. – teszi fel a kezét Joe, és körbe néz.
- Tőlem is. – mosolyog rám Kevin.
- Szerintem ez… - kezd bele id. Kevin, mire az alsó ajkamba harapva rá emelem a tekintetem. – Remek ötlet!
- Köszi, Apa. – mosolyog rá Nick.
- De… Akkor eláruljuk nekik az igazi nevedet? – pislog rám Joe.
- Nem, azt beszéltük Nickkel, hogy a második nevemet használnám. – fejezem be az evést, és elkezdem összeszedni az üres tányérokat, de nem állok fel.
- A Demetria-t? – csodálkozik Kevin.
- Nem, inkább csak Demi. Igaz? – néz rám Nick.
- Igen, csak Demi. – bólintok.
- Behozhatom a másodikat? – áll fel Denise hirtelen, mire én is reflexszerűen felpattanok.
- Segítek. – mondom, mire Dani is feláll.
- Köszönöm, lányok. – küldd felénk egy hálás mosolyt.
Együtt kihordjuk a tányérokat és a levest, majd behurcoljuk a húsokat, a krumplit és a salátát.
- Nekem is lenne egy ötletem.. – szólal meg Kevin hirtelen, és úgy látom, mintha kissé ideges lenne. Rám pillant, mire egy megnyugtató mosolyt küldök felé.
- És mi az, Kicsim? – néz rá Denise bíztatóan.
- Hát, igazából nem nagy dolog.. Csak annyi, hogy.. Dani is jöhetne velünk a turnéra… - süti le a szemét. – Mert ugye elég hosszú lesz, és hát… Jó lenne, ha ott lenne velem. Meg hát.. Gondolom Katie is örülne…
- Ez jó ötlet, szívesen csatlakoznék hozzátok, pláne, ha Katie is megy. – dobódik fel Danielle, és felváltva Kevinre, majd rám mosolyog.
- Ugye? – bólintok.
- Igen, ez tényleg jó. Legalább a lányok is ott lesznek egymásnak. – érvel Joe is bátyja mellett, aki hálás pillantást küldd öccse felé. Végül reménykedve néz  a szüleire. 
- Felőlem jöhet, eggyel több segítő kéz. – néz körbe Denise. – Vagyis kettővel.
- Rendben, legyen. – bólint rá végül Jonas Papa is, mire Kev megkönnyebbülten felsóhajt, és elmosolyodik.
- De jó! Alig várom! – lelkesedik Dani. – Viszont akkor nem ártana hazamennem, hogy összepakoljak…
- Szívesen hazakísérlek ebéd után.. – ajánlja fel neki Kevin azonnal. – Az én cuccom már úgyis kész van. És akkor jöhetnétek arra felé a busszal, és ott felvehetnétek minket, hogy Dani-nek több ideje legyen pakolni.. – pillant apjára, aki biccent egyet.
- Jól van Kincsem, akkor így rendezzük. – bólint rá megnyugtatóan Denise. – Csak akkor siessünk az evéésel.
- De.. Akkor… Én is hozhatom a barátnőmet? – kérdezi hirtelen Joe, mire nekem kiesik a kezemből a villa, és félrenyelem azt, ami éppen a számban van.
- Katie.. Jól vagy? – kapja el a karomat Nick, mire én bólintok, és beleiszom a vizembe, de azt is félrenyelem. Inkább felállok az asztaltól, és a konyhába sietek, majd a pultra támaszkodom. Hogy micsoda…?

JOE-NAK BARÁTNŐJE VAN?!


Amint meglesz a 4 megjegyzés, írom az új részt. ;))

#ilysmpeace
Puszi: Kelly 

10 megjegyzés:

  1. úristen. miért itt fejezd be? :D ugye szívod a vérem? :O imádtam siess annyira a kövivel hogy pár percen belül fent legyen. eddig ez volt a legjobb imádtam az egészet. :D sieeesss.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szívom a véred, mert te is szívod az enyémet! :D
      MILYEN SMS-T KAPOTT SZEGÉNY?!?! :(
      Hát pár percen belül biztos hogy nem xd :D
      De lehet este fent lesz. :))
      Ha összegyűlnek a komik. :P ♥

      Törlés
  2. Szia!
    Először is nagyon szépen köszönöm. ♥ Egyik legjobb birthday presentet adtad. És nem tudom, hogy ezt miért angolul írtam. omg.

    Mint mindig, ez is nagyon jó rész lett, és büszke vagyok magamra, hogy ma születtem, mert így ma raktad fel. Ennek van értelme? xD
    Örülök, hogy Dani és Kats is részt vesz a Jonas turnén, így betekintést nyerhetünk a színfalak mögé. :D Nick édes volt mint mindig (:$), Joe meg no comment. BARÁTNŐJE VAN? ÉS KÖZBEN KAVAR KATIE-VEL? OMJ.

    Remélem, minél hamarabb hozod a következőt, de azért töltsd kellemesen a nyaradat is. :D

    Pusszancs, és még egyszer nagyon szépen köszönöm. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. :) ♥ én sem tudom, de mostanában sokszor csinálod. :))
      ööö nem tudom. :D biztos van, én (azt hiszem) értem, mit akarsz mondani.. :D :)
      Olyan betekintés lesz itt, te. :D
      És igen, most püfölöm a fejem a falba, mert nagyon megnehezítettem az egészet magamnak.... xd de megoldom valahogy ♥ :)
      hát, hogy mikor lesz, az csak rajtatok múlik. ;))

      xoxo és mégegyszer your welcome ;) :D
      ♥♥♥

      Törlés
  3. Micsodaaaa?? Joe-nak van egy barátnője? Ne idegesíts :D imádtam ezt a részt.:) Nick nagyon aranyos benne,és örülök annak is,hogy Dani is megy a turnéra.Legalább Katie nem fog unatkozni..bár nem hiszem,hogy Nick és Joe mellett lehet..:P
    Siess a kövii résszel! Emberek,komizzatok!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát... :)
      Mellettük nem lehet :DDD
      Sietek, és igazad van. :D
      ♥♥♥

      Törlés
  4. MIVANNN???????JOE-NAK BARÁTNŐJE VAN ÉS KÖZBEN KATEI-VEL KAVART???? Huhhhhh.
    Legközelebb kevésbé izgalmas résznél hagyd abba...
    Nagyon jó lett és siess a kövivel. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, legközelebb kevésbé lesz izgalmas. :D
      Siettem. :) ♥♥♥

      Törlés
  5. Én csak tegnap akadtam rá erre a blogra és gyorsan el is olvastam az elejéről én nekem nagyon tetszik csak az volt a bajom vele h volt olyan rész benne amikor nem ott folytattad ahol abba hagytad (ez aszt hiszem akkor volt amikor áprilisból hirtelen július lett) ez volt az egy ami nekem úgymond "Hiba" volt de ahogy tovább olvastam naggyából leesett hogy mi van. Ezt leszámítva nagyon jó a story és továbbra is olvasni fogom... És Nagyon várom az új részt!! =)
    Kitti ♫

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Hát, örülök, hogy ráakadtál. :) Örülök, hogy tetszik, bár nem tudom, hogy melyik részre gondolsz. :o
      Örülök, hogy velünk maradsz, és akár már kezdheted is az új részt, remélem tetszeni fog. :))
      xoxo

      Kelly ♥♥♥

      Törlés