2014. január 19., vasárnap

New Story

Sziasztok! :)


Nem új résszel jövök, hanem valami egészen mással... új történetbe vágtam a fejszémet! (Ezt azok, akik követik a dolgokat Facebookon, persze tudhatják)
Ebből következik a kérdés: most akkor ennek a blognak annyi?
A válaszom természetesen NEM, nem fejezem be ezt sem, viszont most egy rövidebb szünetre ítélem a dolgot. Miért?
Mint tudjátok, Sophie sokat segített az utóbbi pár rész megírásában, amit imádtam. Csodás volt veled dolgozni, de tényleg! :)Viszont én nem így terveztem a történet folytatását/befejezését, és mivel Ő most saját történetet ír, és már nem segít annyit, ötletem sincs, hogyan vigyem tovább ezt a szálat. Már volt ötletem egy eléggé (nagyonnagyonnagyon) tragikus lezáráshoz, de azt hiszem, az nektek nem tetszett volna túlzottan... :D
Na igen, szóval.
Az új történet kicsit más lesz. Például abban, hogy *dobpergés*: nem Demi lesz a főszereplő.
Kellett egy kis változatosság, szóval Demetriát szabadságra küldtem (mellékszerepet kap), és Mila Kunis fogja helyettesíteni egy történet erejéig. Aztán ki tudja, lehet, hogy újra nekifekszem egy régebbi sztorimnak, amiben szintén Miss Lovato, szóval még lehet szó drámai visszatérésről. Jajj. :)
Jonaséknak természetesen nem mondtam búcsút, ismét főszerep jutott nekik, ők nem pihenhetnek... Sajnos. :) Viszont ott felbukkan mellettük még valaki... Aki nem más, mint Zac Efrooon. Igen, az a helyes fiú a High School Musicalből. Meg a Megint 17-ből. Megaizééééé..... :)
Nagyon izgulok, hogy mit fogtok szólni az új történetemhez, szóval itt is van a link... Nyomás, iratkozzatok fel, legalább annyian legyetek, mint itt!! ;)


Aztán, hozom még nektek hozzá a trailer videót, amire most annyira nem vagyok büszke... Hogy miért nem? Mert elárul pár olyan részletet, amit lehet, hogy még titokban kellett volna tartanom. Na de nem baj, ez van, nincs időm újat gyártani, akármennyire is szeretném. Nincs olyan időbigyóm, mint Hermione-nak, pedig milyennagyon jól jönne...
Szóval, a videó:


Hát... Nem mondom, hogy viszlát, vagy ilyesmi, mert ez még nem a vége, csak egy szünet... Amint kitaláltam valami jó kis folytatást, mindenképpen hozom, de szerintem beletelhet pár hétbe... hónapba.... Nem is folytatom a felsorolást, rosszul ne legyetek. :)


Remélem, hogy találkozunk a másik blogon! ;)
Szeretlek Titeket, és nagyon szépen köszönöm, hogy támogattok abban, amit csinálok! Tényleg hatalmas élmény elolvasni a véleményeteket... :) Már csak ezért is megéri.

Puszi: Kelly.

2 megjegyzés:

  1. Juuuuuuj, nagyon kíváncsi vagyok a másik történetre is, de én tuti biztos, hogy a rendszeres olvasód leszek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, ez esetben remélem, hogy te leszel az 5. feliratkozó a másik blogon.. ;) :D :)

      Törlés