2013. július 19., péntek

Újdonságok

Sziasztok! :)


Mint ahogy azt észrevettétek, a blog sokat változott ez alatt az egy-két nap alatt, szóval.. Kicsit bemutatom az új dolgokat.

- Kinézet: Az új fejlécet és hátteret egy ismerősömnek, Raminak köszönhetem, akinek nagyon hálás vagyok! Szerintem eszméletlenül jó lett, sokkal jobb és eredetibb mint az előbbi (ami saját munka volt...)! Összhangban az egész, és kellemes látványt nyújt. :) Ráadásul a fejlécben nekem nagyon nagyon tetszik, hogy össze vannak szerkesztve a közösen kiválogatott képek. 
Szóval összefoglalva: CSODÁLATOS! Köszönöm!! :) 

- Új oldalak: Ha jobban megnézitek, a jobb oldalon megjelent felül egy 'Oldala' fülecske. Ott több dolgot is meg tudtok nézni, mivel nem akartam mindent egy oldalra sűríteni. Így szerintem sokkal áttekinthetőbb, mint ahogy azelőtt volt. Például a Szereplők is kaptak egy külön oldalt, ahol még jellemzéseket is kaptak, tehát megéri csekkolni, valamint találtok ott egy videó trailert is, amit tegnap éjjel készítettek külön nekem, és szerintem az is elképesztően jól sikerült! Szóval azt is nézzétek, sőt, akár meg is oszthatjátok itt ott (Facebook, Twitter, nemtudom.), hátha van olyan ismerősötök, aki kedvet kap a bloghoz. :)) 

- Chat ablak: Sokan írtatok már nekem azzal kapcsolatban, hogy ti olvassátok és imádjátok a blogot, de valamiért nem tudtok komizni. Nos, erre a megoldásom: chat! Ide nem kell e-mail, nem kell jelszó, nem kell bejelentkezni; csak beírod a neved, és már írhatod is, mi a véleményed! 
Persze ettől függetlenül még mindig várom a kommentjeiteket, mivel az előző részhez is kaptam 6-7 megjegyzést, amiknek nagyon örültem is! Szóval a chat csak azoknak legyen ott, akiknek nincs Google-fiókjuk, oké? :) 
Jegyzem meg: A chatet úgyszintén Raminak köszönhetem! :) 

- Komment-nélkül-nincs-új-rész: Igen, ez még marad egy darabig. Tényleg nem örülök, hogy ezt be kellett vezetnem, de örülök, hogy kicsit felébredtetek. Ráadásul mostanában a nézettség is nő: a 7. fejezetet például már 130an megnéztétek, és ennek nagyon örülök! :) Az oldal nézettsége is folyamatosan nő: a héten lett meg az 1000 megtekintés, és már nem sok hiányzik a 2000hez! 
Valamint aminek még örülök: a 12 feliratkozóm!!! Nem hittem volna, hogy ennyien itt lesztek nekem. :)) 
Köszönöm szépen! :)) 

- Coming Soon: Még egy frissítést tervezek, és utána már hagyom, hogy kicsit megszokjátok az újdonságokat: az oldalak közé jön majd egy 4., ami nem lesz más, mint a blog Facebook oldala! Igen, olyan is van. :) Oda általában képeket, az új részek állapotát, hangulat-zenéket rakok ki, valamint ott is kiteszem az új részeket, így nem kell minden nap nézegetnek a blogot, elég felmennetek Facebook-ra (és a mai világban már a 4 évesek is fent vannak...), és ha látjátok kint az új fejezet címét, és a linket, akkor már csak egy kattintás, és már olvashattok is. 
Holnap fogom ide kirakni az oldalt, de aki nem tud addig várni, az így keressen rá: The Music Connects Us.

Egyébként ha van bármi észrevételetek az oldallal kapcsolatban, vagy csak kérdésetek, vagy akármi: NYUGODTAN ÍRJATOK, NEM HARAPOK! :) 
Köszönöm, hogy itt vagytok nekem! :)) 

Hamarosan jelentkezem, akkor már remélhetőleg az új résszel jövök! ;)

#ilysmpeace
Puszi: Kelly 













1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, és örülök, hogy tetszik a kinézet, amit csináltam neked :) Egyébként beleolvastam, nagyon tehetségesen írsz. Öröm volt olvasni. GRATULÁLOK!

    VálaszTörlés