2013. szeptember 19., csütörtök

A bejegyzés címe? I'm so sorry.


Sziasztok Manók!

Még mielőtt megkérdeznétek, igen, tudom, hogy mit ígértem nektek a nyáron. És azt is tudom, hogy már a második hétvége telt el úgy, hogy nem került fel egyetlen egy új rész vagy bejegyzés sem.
És higgyétek el, hogy nagyon, nagyon, nagyon és még annál is jobban sajnálom, de egyszerűen nem volt rá időm! :(
Volt, hogy elutaztam, volt, hogy orbitális mennyiségű tanulnivalóm volt... De valahogy sosem jutottam géphez úgy, hogy írni is tudjak.
Aztán, ami még betett nekem egy kicsit: az órarendem. Hétfőn és kedden 8 órám van, (kedden utána edzésem is, 5-ig), szerdán és pénteken 6 órám van, csütörtökön pedig 9, azaz 9, és ezek után még aznap is edzés, fél 6-ig! És még semmit sem tanultam, az még minimum 3-4 óra... Szóval, remélem, érthető, hogy kicsit zsúfolt az életem jelen pillanatban. Sajnos.
Viszont, füzetben már kész vagyok a résszel, már csak be kell gépelnem, ami remélem, most már nem sokára teljesülhet is! :) Ezen a hétvégén sajnos megint kérdéses, mert pénteken nem alszom itthon, viszont szombaton nálam már fontos napirendi pont az, hogy új résszel frissítsem fel az amúgy baromira unalmas iskolai időszakotokat. :)
Addig is pár új infó:

- Kaptam egy nagyon nagyon jó kis kritikát a Don't Worry, Be Happy c. blogtól, amit EZEN A LINKEN (katt.) el is olvashattok. :) Én nagyon örültem neki, ezúton is köszönöm! :)

- Az Our Critics c. blog versenyén a The Music Connects Us 3., azaz 3. helyezés ért el, ami nekem szintén nagyon örömöt okozott. :) Kíváncsiaknak link ITT. :)

- A következőkben két új, fontos szereplő fog bekerülni a történetbe: Justin Bieber és Paul Wesley. :) Nem kell egyből utálni őket, aranyosak és jó fejek lesznek, a karakterük pedig megragadó és jelentőségteljes lesz! ;)

- EZZEL A SZÁMMAL HOLNAPRA ELŐRE IS SOK SOK SOK ÉS RENGETEG BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK A LEGESLEGESLEGESLEGJOBB BARÁTNŐMNEK, EMMÁNAK.  :) NAGYON IMÁDLAK! 


- Szeretlek titeket. :) Na jó, ez mondjuk nem új infó, de akkor is. :)

Kiengesztelésül itt van nektek egy kis zene, hogy feldobjam az estéteket:))
Szóval, igyekszem hétvégén mindenképpen megírni a részt, esküszöm, és ha nem sikerül, akkor nemtudommitcsinálokmagammal. Na. :)
Sok puszi nektek, kitartás még arra az egy holnapi napra (már nincs sok hátra, és itt a HÉTVÉGEEE), imádok mindenkit, aki meglátogatta a blogomat. ;)



Puszi: Kelly. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése