2013. október 28., hétfő

A bejegyzés címe? Khömm...

Sziasztok! :)


Tudom, hogy a Facebook oldalon azt ígértem, hogy ma lesz rész a blogon, de ez sajnos mégsem jött össze.
Tudom, hogy nagyon várjátok, de annyira fáradt és nyomott voltam, hogy egyszerűen nem bírtam begépelni azt a sok oldalt... Remélem, hogy nem haragszotok.
De ha mégis, akkor van Számotokra valamim, ami talán kiengesztel titeket.
Ez nem más, mint egy kis trailer-videó a következő pár részhez, ami összefoglalja a legfontosabb tényeket és kérdéseket.
A videónak az az érdekessége, hogy én magam csináltam ma délután (egy kis kávé után, nyami.), és ez az első ilyen trailerem, szóval remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket!:)

Holnap reggel tényleg megírom a következő fejezetet, addig is itt van a videó:


Sok -sok puszi, és kitartás!:)
Már tényleg nem kell sokat várnotok!!!

Puszi: Kelly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése